Inget fredagsmys

Denna fredagkväll prioriterar jag det tråkiga före det roliga eller mysiga. Jag håller nämligen på att flytta packa och städa. Köket -check, badrum -check. Nu ska alla kläder packas ner och mina pinaler somär utspridda.
Varför inte börja helgen med det tråkiga och sedan fortsätta med det roliga.
I morgon ska jag träffa Yvette som är på besök i stan. Sen ska jag ansluta till Skrattstock (en komiker festival/dag) på Långholmen och möta upp Becca som även hon är på besök i storstan.

Om några veckor får jag min fina alldeles egna lägenhet i Gröndal. Jag är så lycklig över att få mitt alldeles egna hem i den här staden. Efter år i en resväska är jag trött i både kropp och själ på att leva med att inte ha mitt egna hem. Nu äntligen får jag snart det! Under 2-3 veckor ska jag bo hemma hos Sara. Snälla hon som öppnar dörrarna för mig. Bästa bästa.

Njut av helgen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback