Parkfest i Rålis

I lördags ställde Tompa & Klara till med gallej i Rålis eftersom de båda fyllt år. Sammanlagt samlades 60-70 festglada prissar i parken för att njuta i solen, pimpla vin, delta i den stora brännboll matchen. Jag va där...såklart. Jag älskar ju parkhäng.
Redan vid 12 möttes jag & Becca upp för att ansluta till parkhängsfesten. Boomblastern va på plats med söta "Dj Napp", isbacken va fylld med kalasdrick och där satt vi och njöt hela lördagen lång.
Brännbolls matchen va tuff och hela 50 pers deltog. Jag blev översprungen av en karl och slog mig som satan när jag flög rätt på en hård grusväg (den enda som fanns i hela parken). Tappade andan, spottade och sen va jag med i matchen igen. Jag har ont i hela kroppen nu...herre min tid vilken smäll.
Vid 19-tiden va vi nöjda med tillställningen i parken och laddade upp med en fantastisk god burgare på Texas.
Efter middagen tog jag o Becca bussen över till Slussen för att möta upp ett annat gäng för lite goda skumpa drinkar på Sjöfartshotellets terass. Det va såååå fint, vilken utsikt. Mitt nya smultron ställe.
Väl på terassen märktre vi att stället kryllade av kändisar, vi satt och dregglade bra länge när vi hade Joel Kinnaman i sikte. Så läcker....
Efter ett besök på Lunggrrens så tackade jag för mig medans några tappra begav sig till Skrapan för att drinka natten lång.



Team Tomasz jublar efter Tompas helvarv.


Becca & Elin


Adam, Rikard, Linus, Lukas & Erik njuter av ölen i solen.


Fina Maria va också på plats


Dj Napp/Arvid körde house




Solen går ner över Sthlm när vi sitter på terassen och njuter av kvällen.


Turterduvorna Becca & Robert


Becca efter att fått syn på Kinnaman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback