Rix FM festival

Va pigg i söndags med tanke på lördagens festligheter och det stora alkoholintaget. Succesivt drickan under en heldag är mycket bättre än vrålfestande på kvällskvitsen.
Tompa tog med mig till Hamburger Prinsen i Fruängen med ytterligare några trötta festprissar. Vilket ställe, deras hamburger meny innehöll allt och lite till. Från 90 gr - 600 gr burgare med allt man kan tänkas sig på. En perfekt dagen-efter-middag.
Va sen vid Horstull och strosade runt på Långholmen med en vän *mys*. På kvällen va jag & Sara på Rix FM festival i Kungsträdgården...eller menar Kungsan som Sthlmarna säger. Medis, Kunsan, Rålis...mkt för kortningar i den här stan.
Väl där stod vi i havet bland 10-16 åriga tjejer som va übersminkade för att bemöta deras idoler på scénen. Framträdde gjorde Saade, The Ark, Tove Styrke, Nicke Borg, Sunrise Avenue, Stenmark m.fl.
De va en mysig kväll...tyvärr bleb jag inte lika lyrisk av framträdandena som de yngre töserna och jag tänkte att vad skönt det faktiskt är att snart vara 27 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback