Semestern bokad

Nu är 2 av min 3 veckor av semestern bokade med resor. Jag & Sara börjar semestern med att åka till Bodrum/Gümbet, även kallad Turkiets St:Tropez. Ska bli spännande att besöka Turkiet då varken jag eller Sara varit där tidigare.
Efter Turkiet ska vi vara hemma en heldag och packa om väskan för att sedan segla till Visby. Det ska verkligen bli en upplevelse då jag aldrig tidigare seglat förrut. En sommar utan ett besök på Gotland = ingen riktig sommar. Kommer verkligen att sakna att bo på ön i sommar. Gotland är en underbar plats på denna jord som måste upplevas. Den tredje och sista veckan av semestern v.29 har jag inga planer alls. En spontan vecka kan verkligen behövas.

Jag älskar utmaningar och äventyr. Sån är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback