Firande

Sommar och sol och jag har inte mycke lust till att sitta framför datorn. Där av har mitt bloggande avtagit en hel del. Jag har de helt underbart och har semester om två veckor. Åker då till medelhavet me dälsklingen, efter de är det bara att packa om väska för att åka vidare på Roskilde-festivalen.
har varit hemma i helgen och hälsat på vänner och familj. firat brorsan som tog studenten m.m. Va utgång i lördags med systrarna lindén och Lisa här i Jönnet. hamnade på Twin och kvällen va trevlig. Va tvungen att ta de lilla lugna...älsklingen fyllde år igår så ville va pigg på hans dag. Han blev så glad över presenterna. En weekend i Sthlm med biljett till EM-kval matchen Sverige-Danmark och whiskey glas från Orrefors.
Idag blir de nog lite fotboll uppe på vallen. J-södra möter Öster. Förresten fick vad jag önskade av min far i födelsedags present en
rosa resväska. Fick den lite i förskott eftersom vi inte ses innan jag fyller. Så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback