Trevligt på stan

image393

Nu är jag hem kommen efter en kväll på stan. Fikat och sen gått & kikat på A6 med Anna. Hittade lite smått. En del från min "
måste lista" lista - Foundation, genomskinligt nagelack, hårinapckning. Glömde totalt bort att hämta ut mitt pass! "Råkade" även köpa med mig ett vitt ribbat baslinne (fast jag redan har hemma, men de används flitigt) Köpte även en kort top nästan lite magkort som jag ska använda till min svarta kortkort kjol och då med linne under. Kommer bli fint tror jag!
Kul att jag lärt känna Anna. verkligen en toppen tjej. Snart flyttar syster Maya hit också en riktigt go tjej.

Dags att hoppa i duschen och så ska jag lägga i en inpackning!

Bild: Anna & jag.

Kommentarer
Postat av: matilda

fin bild!

2007-05-30 @ 07:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback